sesal mendua(klangit)vs Ramlah Ram Ft SleeQ


eherm2..hai..kowang sht kew..klo xsht g jmpa doktor cinta erh hehe....
wah..da lma gk xupdate blog nih kn..da brsawang2 da nih hahaha...
klo jc update pn..smuanya joint ga or segmen.,.haha..
oke2...kli nih jc nk update 2lagu..yg bru skangnih..n sdap didengar hehe....jc ska sgt dgr lgu nih..nk taw lgu apa yg jc mksudkn...jom scroll ke bwh oke..







Dulu
AKu pandang diriku
Kekasih yang setia
Tak pernah berdusta
Kini...
Aku mulai merasa
Sedap hati mendua
Perlahanku tinggalkan kamu

Tapi...semakin jauh
Aku...semakin aku rindu
Rindukan kamu...

Menyesal aku putuskan kamu
Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan sisa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku

Mungkin...
Mungkinkah kita bisa
Perbaiki semua...
Kembali bersama...

Kerna semakin jauh aku
Semakin aku rindu...
Rindukan kamu...

Menyesal aku putuskan kamu
Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan sisa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku

Benar apa kau ucapkan dulu
Takkan mudah ku lepaskan kamu
Menyesal aku curangi kamu
Aduh aduh Tuhan tolong aku

Menyesal aku tinggalkan kamu
Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan sisa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku

Benar apa kau ucapkan dulu
Takkan mudah ku lepaskan kamu
Menyesal aku curangi kamu
Aduh aduh Tuhan tolong aku

Menyesal aku putuskan kamu
Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan sisa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku
oke..yg nih lagu kedua plak hehe...



Sesaat Kau Datang
Sesaat Kau Hilang
Kemunculan dirimu
Penuh misteri

Kau Mendekat
Kau Menjauh
Kau tinggalkan diriku
Sesudahnya kau membuang
Mencampakkan aku

Its not that i dont love you
I just dont want to hurt you
I cant let go of all the good times we share together
I hate to be cold but i got to let you go

Sungguh kejamnya dirimu
Mengkhianati cinta yang ku semat di jiwa
Kau hancurkan segala harapan
Kau remukkan cinta yang telah kita bina
hooooooooo..

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati
Tapi ku ikhlas melepaskanmu
Karena aku manusia biasa

Nothings easy girl
Nothings easy girl
Aint nothings easy i hope you understand me girl
Nothings easy girl
Aint nothing in this world
Could ever compare to what we had
Whats gone

ooooooOOOOOOOOOOOoooooooooooooOOOOOOOOOOOOoo
Sungguh kejamnya dirimu
Mengkhianati cinta yang ku semat di jiwa
Kau hancurkan segala harapan
Kau remukkan cinta yang telah kita bina
HaAAAAAAAAaaaaaaaaaa wooo

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela

Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati
Tapi ku ikhlas melepaskanmu
Karena aku manusia biasa

Tiada salahku kepada dirimu
Kau buatku sengsara
Kau buat kecewa
Ku Harap ada karma
Yang datang kepadamu kepadamu




p/s:...hope kowang enjoyy klo dgr lgu nih erh hehe....
p/s:lgu mna yg kowang skew erh hehe...








♥ Da baca eh? Mekasih.. ♥

3 doakan jijahcomey kurus:

acheeqa farhana said...

dua2 best...njoyy! :)

jijah said...

@acheeqa farhanataw xpew..dua2 best kn hehe...

cahaya azyla said...

tahniah!
http://pabilajejarikumulaberbicara.blogspot.com/2012/01/pemenang-fasa-2.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...