Alhamdulillah..akhirnya..

Eherm2..assalamualaikum..wah..akhirnya..sungguh jijah xsangka2 xdisangka xmnyangka..berapa banyak nyangka2la..da mcm buah nangka lak bunyiknya hahaha..sekarangnih follower jijah da mencecah kew100..seronoknyew hehe..bukan apew jijah terharu sangat..jijah baru jerk buat blog nih ada la lam minggu lepas ari rabu kot kalau xslah jijah la..kiranya baru lg la jijah dalam berblogg nih kan..so,spa yg follower jijah tu terima kasih banyak-banyak yang tak terhingga lah hehe...walaupon followe jijah ada100 kira ok la kn bru join blog da dpt bnyk follower hehe.. ..tanpa kowang blog jijah xkan sampai follower kew 100..hehe..jijah ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yg sudi follower jijah eh..followe-follower jugk komen pn jgn lpew hehe...kat lam blog jijah nih mcm2 ada hehe..ok lah jijah pun xnk taip n merapu bnyak2 hehe..ckupla smpai kat nih jerk jijah merepek eh..n thanks sekali lagi jijah ucapkan untuk kowang smua eh..hehe.....kowang memang terbaeklaah..peace...

p/s:salam kenalan untuk semua


♥ Da baca eh? Mekasih.. ♥

6 doakan jijahcomey kurus:

mc'yun.. said...

congrat dear:)

nyssa said...

da rmai tuh rajin2 la update. :P

jijah said...

mc yun:thanks hehe...

jijah said...

cha..2la..knew update slalu la klo cmni kn..insyaallah hehe..

ieyza afieyna said...

tahniah kak.. ;)

jijah said...

trima kasih ieyza...hehe..cyg ieyza

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...