kemalangan yang dasyat..



assalamualaikum..eherm2..wah kali nih kemalangan yg dasyat skali..cer kowang tengok gmbar nih..apa yg terjadi..kereta proton viva langgar divider smpai jd cm tu sekali..seb bek la xdew org kt belakang kn..ish..yg peliknyew cmna la leh jadi camtu eh..nyeri pn ada tengok gambar nih..urm..so,pd yg membawa kenderaan tu renung2kan dan selamat beramal


p/s:berhati-hati dijalan raya ketika memandu
p/s:pandu cermat jiwa selamat
p/s:ingatlah orang yang tersayang...


♥ Da baca eh? Mekasih.. ♥

2 doakan jijahcomey kurus:

Phat said...

sentiasa berhati2 di jalanraya...phat follow sini

jijah said...

phat nt klo memandu kew..berhati2 taw dijalan raya he...thanks eh phat..salam kenalan..he8..i da follow blog you..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...